کلمة المفتاح تجاریسازی دانش / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
مؤلف : کاظمی، علی ؛ صفری، علی ؛ اعرابی، سهیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیتجاری سازی دانشampشرکت های زایشی دانشگاهیشهرک علمی وتحقیقاتی اصفهاندانشدانشدانشگاهدانشگاهشرکتهای زایشیشرکتهای زایشیفناوریفناوری