کلمة المفتاح تجزیهوتحلیل بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینی، مائده ؛ محمدیان، ایوب ؛ کریمی، آصف ؛ كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 243 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونپیشایندهانوآوری در بازاریابیکلاندادهتجزیهوتحلیل بازاریابیبازاریابیاطلاعاتمدیرپژوهشفنیBig Data Analyticsتجزیه و تحلیل بازاریابیسازمان