کلمة المفتاح تصمیم به خرید نام و نشان تجاری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ محمودی، ادریس ؛ رحیمی، سیامک ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، افشین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاری مشتریمدارترجیح نام و نشان تجاریتصمیم به خرید نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |