کلمة المفتاح تصمیم خرید مشتریان اینترنتی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:عواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتیتصمیم خرید مشتریان اینترنتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی) 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)