کلمة المفتاح تفکر استقرایی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بازوند، میثم ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (12 صفحة - من 169 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتتفکر استقراییزیست شناسی
-
2.
مؤلف : فرهادی پور، محمد امین ؛ عباسی، عفت ؛ کریم زایی، سمیرا ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1394 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 10 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیکاوشگریخلاقيتتفکر استقرايی
-
3.
مؤلف : ویسی کهره، سعید ؛ کرد نوقابی، رسول ؛ فرهادی، مهران ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1394 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 99 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استقراییزیست شناسیسطوح یادگیری
-
4.
مؤلف : ویسی، سعید ؛ ایمانی، صدف ؛ کرد نوقابی، رسول ؛ فرهادی، مهران ؛ بهروز، بهروز ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1393 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 14 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتتفکر استقراییزیست شناسی
-
5.
مؤلف : معروفی، یحیی ؛ خرم آبادی، یدالله ؛ ملاولی، زینب ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1390 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 101 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:کمتوان ذهنیتفکر استقراییپیشرفت تحصیلیدانشآموزانپیشرفت تحصیلی دانشآموزاندانشآموزان کمتوان ذهنیاطلاعاتتدریسآموزش
-
6.
مؤلف : بهرنگی، محمد رضا ؛ اسدی، آرش ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1388 - شماره 97 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:آموزش زبانتفکر استقراییالگوی استقرای نگاره کلمهنرمافزار چندرسانهای و مولتی مدیا بیلدرآموزشنرمافزاردانشآموزانزبان
-
7.
مؤلف : فرج اللهی، مهران ؛ کوپا، فاطمه ؛ هاشمی، سیده سیما ؛
مجلة:پیک نور»تابستان 1384 - شماره 10 (6 صفحة - من 90 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:دستور زبان فارسیآموزش سنتیتفکر استقراییاستقراییروش تفکر استقراییآموزش
-
8.
مؤلف : قاسم پور مقدم، حسین ؛
مجلة:رشد آموزش زبان و ادب فارسی»تابستان 1381 - شماره 62 (4 صفحة - من 24 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:کنایهفرضیهآرایههای ادبیتلمیحبرنامهی درسیساختار محتوااهداف درسزیبایی کلامتفکر استقراییپیش سازماندهندهشناسایی مفهومارزیای مفاهیمتحلیل تفکراصول آموزشی و مراحل تدریسالگوی دریافت مفهومتدریسکاربردمفهوم