کلمة المفتاح دانش از مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شهبازی، مهری ؛ مؤلف : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 205 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : صدیقه طاهرزاده موسویان، سیده ؛ مؤلف : بیگدلی، زاهد ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 211 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتریمدیریت اطلاعات شخصیدانشمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیدانشجویانکاغذیمدیریت اطلاعات شخصی کاغذی
-
3.
كاتب مسؤول : محمدزاده، فرهادد ؛ مؤلف : تربتی، احسان ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتری
-
4.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 107 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات رو در روبازخور مشتریدانش از مشتریمدیریت دانش مشتریمصرف کنندگان پیشگام
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- د (1 مقالة)