کلمة المفتاح راهبردهای تبلیغی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاظمیان، زیبا ؛
مجلة:تربیت اسلامی»بهار و تابستان 1391 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:امر به معروف و نهی از منکررسانه دینیراهبردهای تبلیغیجاذبه پیام تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : روحیدهبنه، مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه رسانه بین الملل»پاییز و زمستان 1398، شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (25 صفحة - من 43 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:لیبرال دموکراسیراهبردهای تبلیغینژادپرستی در امریکاترامپ و ترامپیسم
-
3.
كاتب مسؤول : علم الهدی، سیدعبدالرسول ؛ مؤلف : انواری، محمد رضا ؛
مجلة:اسلام و مطالعات اجتماعی»بهار 1399 - شماره 28 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (31 صفحة - من 120 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:جامعهشناسی دیننگرش به دینراهبردهای تبلیغیگونههای دینداری
-
4.
مؤلف : رضایي، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : خوش نیت، غلامرضا ؛
مجلة:تاریخ اسلام در آینه پژوهش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 51 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مخالفانامام حسین علیه السلامراهبردهای تبلیغیجذب حداکثریدفع حداقلیامام حسینتبلیغیدینیراهبردخدامقتل الحسین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)