کلمة المفتاح راهبرد برندسازی بینالمللی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ دیواندری، علی ؛ عباسی بنی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 441 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیراهبرد برندسازی بینالمللیصادرکنندگان ایرانیفرش دستباف ایرانواردکنندگان آمریکاییبازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)