کلمة المفتاح راهبرد تجاری تمایز محصول / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : صالحی، عباس ؛ مؤلف : مرادی، افشین ؛ جانباز، فریده ؛ صادقی لویه، محمد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (19 صفحة - من 389 إلی 407 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد تجاری رهبری در هزینهراهبرد تجاری تمایز محصولمحیط اطلاعات داخلی
-
2.
كاتب مسؤول : صالحی، عباس ؛ مؤلف : مرادی، افشین ؛ جانباز، فریده ؛ صادقی لویه، محمد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1401، دوره پنجم - شماره 70 (جلد سوم) (20 صفحة - من 15 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ضریب واکنش سودراهبرد تجاری رهبری در هزینهراهبرد تجاری تمایز محصولاطلاعاتسودراهبرد تجاری تمایز محصول
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز حسابداری و مدیریت 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |