کلمة المفتاح رضایت از نتیجه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گلپرور، محسن ؛ جوادیان، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری»زمستان 1390 - شماره 10 (17 صفحة - من 67 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:عدالت سازمانی ادراک شدهرضایت از نتیجهرضایت از سرپرسترضایت از مدیریترویکرد اثرات همخوان
-
2.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ معینی، حسین ؛ شفیعی، مرتضی ؛ یزدان شناس، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1389، دوره دوم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تعهدروابط سازمان با سازمانرضایت از نتیجهرضایت از تعاملاطلاعاتخریدارفروشندهسازمانرضایت
-
3.
مؤلف : خاکسار، سرور ؛ گل پرور، محسن ؛ نوری، ابوالقاسم ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1386 - شماره 34 ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از نتیجهعدالت سازمانی توزیعیعدالت سازمانی رویهایعدالت سازمانی ارتباطیخودپندارهء مزمن فردیخودپندارهء مزمن ارتباطیخودپندارهء مزمن جمعیرضایت از سرپرسترضایت از مدیریتخودپندارهعدالتکارکنانرضایتادراکات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)