کلمة المفتاح رویکرد ذینفع مدار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هاشمیان، سید مجتبی ؛ طباخیان، لیلی ؛ مجرد کاهانی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 68 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای نقش آموزشیرویکرد ذینفع مدارنظریه نقشاعضای هیاتعلمی دانشگاهدانشجویان
-
2.
مؤلف : طباخیان، لیلا ؛ هاشمیان، سید مجتبی ؛ براتی گلخندان، صدیقه ؛ كاتب مسؤول : پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1399 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیپاسخگوییمربیگریرفتارهای نقش آموزشیرویکرد ذینفعمدارخبرگی آموزشیارزیابی عادلانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تدریس پژوهی 1 |
مجلة مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)