کلمة المفتاح سازماندهی رفتاری هیجانی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اقبالی، علی ؛ مؤلف : مقنی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1397 - شماره 50 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 67 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:سازماندهیحل مسئلهاختلال خواندنبرنامهریزییادگیری خودتنظیمی مبتنی بر مدل پینتریچسازماندهی رفتاری هیجانی
-
2.
مؤلف : قصابی، صمد ؛ بافنده قراملکی، حسن ؛ موللی، گیتا ؛ محمدی آریا، علیرضا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1397، دوره نهم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 37 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:خودآموزی کلامیمهارت حل مسالهبازیهای ادراکی- حرکتیسازماندهی رفتاری- هیجانی
-
3.
كاتب مسؤول : اقبالی، علی ؛ مؤلف : واحدی، حسین ؛ رضایی، رسول ؛
مجلة:رویش روان شناسی»بهمن 1399 - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:سرعت پردازش شناختیحل مساله/برنامه ریزیسازمان دهی رفتاری- هیجانیاختلال یادگیری.اختلالخواندناختلال خواندندانشآموزانحل مسئلههیجانیاطلاعاتکودکان
-
4.
كاتب مسؤول : کریمی ثانی، پرویز ؛ مؤلف : طاهری، نوید ؛ فرهادی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (13 صفحة - من 829 إلی 841 )
الکلمات المفتاحية:برنامه ریزیبیش فعالیتوجه پایدارهوش موفق استرنبرگسازماندهی رفتاری هیجانیحل مسئلهکارکردهای اجرایی
-
5.
كاتب مسؤول : اصفهانی، مرضیه ؛ مؤلف : سوداگر، شیدا ؛ بهرامی هیدجی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»پاییز 1402 - شماره 19 (13 صفحة - من 139 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:حل مسئلهدانش آموزان عادیدانش آموزان دارای اختلال یادگیریسازمان دهی رفتاری - هیجانی
-
6.
كاتب مسؤول : اصفهانی، مرضیه ؛ مؤلف : سوداگر، شیدا ؛ بهرامی هیدجی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»زمستان 1402 - شماره 20 (13 صفحة - من 101 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان عادیانعطاف پذیری شناختیدانش آموزان دارای اختلال یادگیریسازمان دهی رفتاری - هیجانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)