کلمة المفتاح سایت های شبکه اجتماعی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : میرتقیان رودسری، سیّد محمّد ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ غریبی، نجمه ؛ ناسوتی، مهشید ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1401- شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 325 إلی 349 )
الکلمات المفتاحية:سفرگردشگریوفاداری الکترونیکیسایت های شبکه اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 71 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
3.
مؤلف : رضایی، محمد ؛ پور عسکری، مریم ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:انتخاباتفیس بوکسایت های شبکه اجتماعیرفتار رای دهیاتنوگرافی مجازیسیاسیمشارکتاطلاعاتکاربران
-
4.
مؤلف : Seung-A Annie Jin ؛ مترجم : آصف، هاجر ؛
مجلة:مدیریت رسانه»آبان 1393 - شماره 8 (10 صفحة - من 87 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفیس بوکرسانه اجتماعیبرندهای لوکسسایت های شبکه اجتماعیمدیریت برندهای تجاریمحتوای کاربرینظریه های عملکردی گرایش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)