کلمة المفتاح شبکههای اجتماعی / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت رسانه 19
-
1.
مؤلف : سلگی، محمد ؛
مجلة:مدیریت رسانه»آذر 1399 - شماره 52 (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیفیلترشبکه های اجتماعیتلگرام
-
2.
مؤلف : محمد حسینی ، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت رسانه»شهریور 1399 - شماره 49 (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبی طرفیتوئیترانتخابات ریاست جمهوریترامپحا کمیت پلتفرمیبندر امن
-
3.
مؤلف : ستوده، مهدی ؛ تقیپور، فائزه ؛
مجلة:مدیریت رسانه»حرداد 1398 - شماره 44 (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:جنبشهای اجتماعیاعتراضفضای مجازیشبکههای اجتماعیکشاورزان شرق اصفهان
-
4.
مؤلف : قرمانی، سیما ؛ هاشمی، شهناز ؛
مجلة:مدیریت رسانه»خرداد و تیر 1397 - شماره 42 (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیمدیریت بدنزنان کاربر
-
5.
مؤلف : حق شناس، مریم ؛ شفیعی، محسن ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اسفند 1396 - شماره 39 (10 صفحة - من 67 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتوانمندسازیشبک ههای اجتماعی
-
6.
مؤلف : باباپیرعلی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت رسانه»بهمن 1396 - شماره 38 (32 صفحة - من 25 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتشبکه های اجتماعیتلفن همراهروزنامه نگاریخدمات ارزش افزوده
-
7.
مؤلف : حق شناس، مریم ؛ سلوکی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت رسانه»دی ماه 1396 - شماره 37 (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیرسانه های اجتماعیمزایای شبکه اجتماعیآسیب های شبکه های اجتماعی
-
8.
مؤلف : بابا پیرعلی، سمیه ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اردیبهشت و خرداد 1396 - شماره 30 و 31 (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:انتخاباتفضای مجازیشبکه های اجتماعیتلگرام
-
9.
مؤلف : اصنافی، سید محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت رسانه»فروردین 1396 - شماره 29 (8 صفحة - من 11 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:انتخاباتفضای مجازیشبکه های اجتماعیتلگرام
-
10.
مؤلف : حق شناس، مریم ؛ یوسفی پور جدی، خدیجه ؛
مجلة:مدیریت رسانه»دی 1395 - شماره 26 (8 صفحة - من 7 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:هویترسانهاینترنتروابط اجتماعیشبکه های اجتماعیاطلاعاتکاربرانمجازیرسانههافناوری