کلمة المفتاح شرکت های بین المللی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ کیانی فر، فرنوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبورسعملکرد سازمانیشرکت های بین المللی
-
2.
مؤلف : بهدادی نیا، یوسف ؛ مشهدی، علی ؛ كاتب مسؤول : ضیایی، سید یاسر ؛
مجلة:مطالعات بین المللی»زمستان 1402 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 169 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:حقوق بینالمللقراردادهای نفتیآرای داوری بینالمللیشرکتهای بینالمللیحقوق بازرگانی
-
3.
مؤلف : فراهانی، علی ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ فائض، علی ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (16 صفحة - من 110 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینینظریه داده بنیادفرصتهای کارآفرینانهعوامل پیشبینشرکتهای بینالمللی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازاریابی خدمات عمومی 1 |
مجلة مطالعات بین المللی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)