کلمة المفتاح فرایند بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عظیم زاده فیروزی، فرناز ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 34 (12 صفحة - من 139 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:داروسازیبهینه کاویفرایند بازاریابی
-
2.
مؤلف : صدرایی، سید مانی ؛ کریمی زند، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (19 صفحة - من 196 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی بازاریابیبرندسازیبازار فینتکاستراتژیهای توسعه بازارفرآیند بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |