کلمة المفتاح فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، فرهاد ؛ قربان خانی، طیبه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 582 إلی 595 )
الکلمات المفتاحية:فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد روابط مقبولیت عامه ارتقا ترویج و رضایت الکترونیکی مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 535 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری