کلمة المفتاح محیط استراتژیک بازاریابی. / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
طراحی مدل تکنولوژی دیجیتال بر محیط و قابلیت های استراتژیک بازاریابی شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان
مؤلف : کریمی، موسی ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1401 - شماره 53 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 39 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی دیجیتالقابلیت استراتژیک بازاریابیمحیط استراتژیک بازاریابی.
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)