کلمة المفتاح مدل بازاریابی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 ، B (Azad University (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییتحلیل تمشهرستان رودسرمدل بازاریابیمصاحبههای نیمه ساحتاری
-
2.
مؤلف : بلاغت نیا، نفیسه ؛ شیرازی، حسین ؛ جنتی فر، حسین ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1402 - شماره 74 ، ج (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 19 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:پیامدبازاریابی دیجیتالکسب و کارهای نوپامدل بازاریابیپیشآیند
-
3.
كاتب مسؤول : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ مؤلف : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 ، ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 80 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییمناطق کوهستانیرودسربرند مقصدمدل بازاریابی
-
4.
مؤلف : علیزاده گماری، علی ؛ حسین دانا، حمیدرضا ؛ میراسماعیلی، بیبی سادات ؛ نقیب السادات، سیدرضا ؛
مجلة:تئاتر»پاییز 1400 - شماره 86 ، ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 37 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکههای اجتماعیتئاترمدل بازاریابیبازاریابی تئاتر
-
5.
كاتب مسؤول : شانیان، احمد ؛ مؤلف : شافعی، رضا ؛ قبادي لموكي، تحفه ؛ بیات، مرضیه ؛ بیات، بهروز ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»پاییز 1400 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 257 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:تئوری زمینه ایمدل بازاریابیموسسه آموزش و توسعه منابع انسانی.
-
6.
مؤلف : روستایی حسین ابادی، عادل ؛ شبگو منصف، محمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : قلی پور سلیمانی، علی ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های فرهنگی تاریخیگردشگری گیلانمدل بازاریابیبازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی 1 |
مجلة آموزش و توسعه منابع انسانی 1 |
مجلة گردشگری شهری 1 |
مجلة مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
مجلة تئاتر 1 |