کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی eCRM) / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی برنتی، سید رسول ؛ کاظمی بالف، انسیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (8 صفحة - من 216 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری بصورت الکترونیکی eCRM)کارکناناستراتژی مدیریت دانشدانشرضایتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |