کلمة المفتاح مدیریت ارتباط مشتری CRM / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مقدم نیا، الهام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 619 إلی 631 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیهوش مصنوعیعملکرد فروشمدیریت ارتباط مشتری CRMتجارت به تجارت B2B
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)