کلمة المفتاح نظام جبران خدمات / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة گردشگری و توسعه 1
-
1.
مؤلف : آیباغی اصفهانی، سعید ؛ ابراهیمی، الهه ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیری منابع انسانیسیستم جبران خدمات مبتنی بر عملکردبازاریابی داخلی. هتلداریکارکنانجبران خدمات مبتنی بر عملکردبازاریابی داخلیهتلمدیرانانعطافپذیرینظام جبران خدماتپژوهش