کلمة المفتاح هماهنگی میانکارکردی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : رضازاده، علی ؛ بازمحمدی، سعید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1397 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیاجرای استراتژیهماهنگی میانکارکردیکارکرد بازاریابی بینالمللیکارکرد منابعانسانی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)