کلمة المفتاح هم استنادي / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ زارعی متین، حسن ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کتابسنجیمصورسازیتجربه مشتریهم استنادیهم آیندی واژگانپژوهشتحلیل همآیندی واژگاناستنادJournalتحلیل کتابسنجیتحلیلهمآفرینیبازاریابی