کلمة المفتاح کیفیت ادراکشدۀ محصول / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، عصمت ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية: بستهبندیزیباییشناختی بستهبندیکیفیت ادراکشدۀ محصولنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهنوگرایی مصرفکنندهقصد خریدنگرانی زیستمحیطی مصرفکنندهمحصول