کلمة المفتاح ابعاد آمیخته بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زکاوتی کادیجانس، سمیه ؛ تیموری، دکتر نازنین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 27 (36 صفحة - من 231 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد آمیخته بازاریابیجهانی شدن و عملکرد صادرات
-
2.
مؤلف : حمیدی پور، شیوا ؛ شائمی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیبازاریابی کارآفرینانهآمیخته بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیکارکنانبازارشرکت گاز اصفهانابعاد آمیخته بازاریابی