کلمة المفتاح ارزش ویزه داخلی برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ قبهای، محسن ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:دانشبرندگراییارزش ویزه داخلی برندتعهد داخلی نسبت به برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)