کلمة المفتاح ارزش پیشنهادی برند به مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادی¬زاده، اکرم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 26 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 101 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرمابرند محصولارزش پیشنهادی برند به مشتریارزش پیشنهادی برند به کارکنانبرند سازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)