کلمة المفتاح استراتژی استانداردسازی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی، رضا ؛ صفرخانی، مهدی ؛ ایمانی، عباس ؛ خلیل زاده، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدعملکرد صادراتیاستراتژیهای بازاریابی بینالمللاستراتژی استانداردسازیاستراتژی انطباقی
-
2.
مؤلف : سادات نجفی زاده، نادر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1387 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیاستراتژی تعدیلاستراتژی استانداردسازیابعاد محصولعوامل خارجی تاثیرگذار بر استراتژی بازاریابی