کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی بین الملل / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی، رضا ؛ صفرخانی، مهدی ؛ ایمانی، عباس ؛ خلیل زاده، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1395، سال دهم - شماره30 (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدعملکرد صادراتیاستراتژیهای بازاریابی بینالمللاستراتژی استانداردسازیاستراتژی انطباقی
-
2.
مؤلف : رضایی، رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 55 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابی بین المللشرکت های تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربیعملکرد صادراتیاستراتژیبازاربازاریابیبازاریابی بینالملل
-
3.
كاتب مسؤول : رسولی امیرآبادی، مسعود ؛ مؤلف : نوروزی، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 135 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللنفت خامتحریماستراتژیهای بازاریابی بینالملل