کلمة المفتاح استراتژی های توسعه بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : درویشی، محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (6 صفحة - من 70 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریصنایع دستیاستراتژی های توسعه بازار
-
2.
مؤلف : صدرایی، سید مانی ؛ کریمی زند، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (19 صفحة - من 196 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی بازاریابیبرندسازیبازار فینتکاستراتژیهای توسعه بازارفرآیند بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)