کلمة المفتاح استراتژی های ورود به بازار بین الملل / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منصوری ارخلو، امین اله ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (7 صفحة - من 3053 إلی 3059 )
الکلمات المفتاحية:ایرانعملکرد صادراتیاستراتژی های ورود به بازار بین المللبنگاههای کوچک و متوسط (SME)
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)