کلمة المفتاح افزایش فروش / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سماواتی، فاطمه ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (19 صفحة - من 181 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروششرکت هابازاریابی دیجیتال
-
2.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ نسیمی، معصومه ؛ برخورداری شریف آباد، حمیدرضا ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (13 صفحة - من 1604 إلی 1616 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیافزایش فروشسامانه پیام کوتاهفروشندگان پوشاک
-
3.
مؤلف : ولیپوری، زهرا ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 435 إلی 454 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسهم بازارافزایش فروشبازاریابی مبتنی بر حواس
-
4.
مؤلف : کریمی، فاطمه ؛ صوفی، یوسف ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 1415 إلی 1430 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشآمیخته بازرایابی خطوط پر سرعت ADSL
-
5.
كاتب مسؤول : رحیمی مدیسه، سجاد ؛ مؤلف : قلیپور شهرکی، آتنا ؛ دالوند، وحید ؛ خوش فطرت، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1399 - شماره 1 ISC (9 صفحة - من 111 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشفروش در اینستاگرامجهش تولیدفروش محصول
-
6.
مؤلف : مومنی، ابراهیم ؛ تقوی، نعیمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (18 صفحة - من 8 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشخرید اینترنتیشرکت بهنوش گچساران
-
7.
مؤلف : زارعی، داریوش ؛ وظیفهدوست، حسین ؛ میرایی، وحیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1397 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 235 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهاخلاقیافزایش فروشمدلهابستهبندیتولیدکنندهرقایت
-
8.
مؤلف : کوثری، امیر ؛ اسعدی، عبدالرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (13 صفحة - من 31 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیافزایش فروشبازاریابی داخلینظام پاداش دهیبیمه آسیاکارکنان
-
9.
مؤلف : زمانلو، شمسالضحی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ میرزایی، علیاکبر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 203 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:افزایش فروشتلفن همراهراهبرد اقیانوس آبیمحصولات و خدمات مکملصنایع جایگزینجنبه احساسیجنبه کارکردی
-
10.
مؤلف : ایزدی نیا، ناصر ؛ سلطانی اسفریزی، علی رضا ؛ فخارمنش، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»زمستان 1393- شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 205 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:چسبندگی هزینهرفتار نامتقارن هزینهفرضیه تصمیمات آگاهانهتغییرات درآمد دوره های قبلبهای تمامشده کالای فروشرفتهفروشچسبندگی هزینههاافزایش فروشپژوهشاطلاعاتروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)