کلمة المفتاح الگوی برندکارفرما / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فلاح نوش آبادی، مهدی ؛ عباس پور، عباس ؛ یزدان شناس، مهدی ؛ كاتب مسؤول : محمودزاده، سید مجتبی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 صفحة - من 2133 إلی 2147 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تموزارت آموزش وپرورشالگوی برندکارفرماوزارت آموزش و پرورشکارکنانبرند کارفرماجذبنیروی انسانی مستعدمدیریتSBاستراتژیمعلمان
-
2.
مؤلف : یادگاری، منیژه ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ مهدیزاده اشرفی، سید علی ؛ كاتب مسؤول : مجیبی، تورج ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 158 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادشرکتهای بیمهشایسته گراییبرندسازی کارفرمابیمهمدیرانکارکنانبرند کارفرماصنعت بیمه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة پژوهشنامه بیمه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)