کلمة المفتاح الگوی برندکارفرما / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فلاح نوش آبادی، مهدی ؛ عباس پور، عباس ؛ یزدان شناس، مهدی ؛ كاتب مسؤول : محمودزاده، سید مجتبی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (15 صفحة - من 2133 إلی 2147 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تموزارت آموزش وپرورشالگوی برندکارفرماوزارت آموزش و پرورشکارکنانبرند کارفرماجذبنیروی انسانی مستعدمدیریتSBاستراتژیمعلمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |