کلمة المفتاح الگوی طراحی آموزشی بایبی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عبدلی، سمانه ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ مرادی، مهسا ؛ مهرورز، محبوبه ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»بهار و تابستان 1394 ، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشیادگیریالگوهای طراحی آموزشیالگوی طراحی آموزشی گانیهالگوی طراحی آموزشی بایبی
-
2.
مؤلف : مهرورز، محبوبه ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ عبدلی، سمانه ؛ مرادی، مهسا ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1394 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 11 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای طراحی آموزشیالگوی طراحی آموزشی دیک و کریالگوی طراحی آموزشی بایبیانگیزش و یادگیریالگوی طراحی آموزشیدانشآموزانرویکرد ساختن گراییکریتدریس
-
3.
كاتب مسؤول : جاهدی، رباب ؛ مؤلف : بدری گرگری، رحیم ؛ محمودی، فیروز ؛
مجلة:تفکر و کودک»پاییز و زمستان 1397، سال نهم - شماره 2 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیتدریسدانش آموزان ابتداییالگوی طراحی آموزشی بایبی
-
4.
كاتب مسؤول : جاهدی، رباب ؛ مؤلف : بدری گرگری، رحیم ؛ محمودی، فیروز ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتتدریسدانش آموزان ابتداییالگوی طراحی آموزشی بایبی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)