کلمة المفتاح الگوی مدیریت تجربه مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دشتی پور، معصومه ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 30 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتحلیل تمالگوی مدیریت تجربه مشتریانکانالهای توزیع چندگانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)