کلمة المفتاح آمیخته های بازاریابی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصری، اسماعیل ؛ محمدی، سعید ؛ عسکری، احمد ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار 1402 - شماره 3 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:توسعه گردشگریآمیختههای بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : جانی پور، ثریا ؛ مؤلف : قاسم زاده، عباس ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولعملکرد صادراتآمیختههای بازاریابی
-
3.
مؤلف : شاه نظری درچه، دکتر علی ؛ نصر اصفهانی، محمدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحة - من 4066 إلی 4078 )
الکلمات المفتاحية:قیمتمکانترفیعمحصولرضایت مشتری و وفاداری مشتریآمیختههای بازاریابی
-
4.
مؤلف : صادقی شریف، سید چلال ؛ علیپور، مهرداد ؛ عروجی، مرجان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 265 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادارآمیخته های بازاریابیبازاریابی مالیبورس اوراق بهادار تهراناطلاعاتبازارسرمایهبازار سرمایهمصاحبه
-
5.
مؤلف : سعید، وجیهه ؛ سهیلی، فرامرز ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1394، سال دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته های بازاریابیمدل 4 پیپردیس بینالمللی کیش دانشگاه تهرانبازاریابیکتابخانههای دانشگاهیخدمات کتابخانهای
-
6.
مؤلف : میرابی، وحیدرضا ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ شیخ الاسلامی، محمد ؛
مجلة:جغرافیا (دانشگاه آزاد اسلامی)»تابستان 1388 - شماره 10 (23 صفحة - من 32 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:عارضه یابیتحلیل رگرسیونمنظر مشتریآمیخته های بازاریابینتایج عملکرد