کلمة المفتاح بازاریابی اینترنتی یکپارچه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»بهار 1399، سال هفتم - شماره 1 (9 صفحة - من 59 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت زنجیره تامینبازاریابی اینترنتی یکپارچهعملکرد آنلاین
-
2.
مؤلف : حسینی، نادر ؛ اعظمی، محسن ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 554 إلی 565 )
الکلمات المفتاحية: مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی اینترنتی یکپارچه مدیریت زنجیره تأمین عملکرد آنلاین