کلمة المفتاح بازاریابی موّثر / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : براتی، جلال ؛ كاتب مسؤول : پورمیری، منصوره ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرقابتفولاد مبارکهورق رنگیبازاریابی موّثرلوازمخانگی
-
2.
مؤلف : حیدری، نسیم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی»پاییز 1400 - شماره 3 (12 صفحة - من 105 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی سازمانیمدل تعالی سازمانیبازاریابی موثر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)