کلمة المفتاح بازار نوظهور / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، سید محمد هاشم ؛ مالکی، مجتبی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (12 صفحة - من 616 إلی 627 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد بازار نوظهورفروش نام تجاری لوکستلاش بازاریابیشرکت پرشیا خودروبازار نوظهوربازارفروشبازاریابی
-
2.
شناسایی نوآوریهای استراتژیک شرکتهای بینالمللی برای غلبه بر خلاءهای نهادی در کشورهای در حال توسعه
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : سخدری، کمال ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1399، دوره سوم - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 29 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریاستراتژیعملکرد مالیبازار نوظهورخلاء نهادی
-
3.
مؤلف : زلکوسویک ؛ مترجم : حمید، پهلوان ؛
مجلة:بورس»آبان 1385 - شماره 56 (8 صفحة - من 34 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:بازار نوظهوربانکاطلاعاتسرمایهحسابداریکشورهای در حال توسعهقوانین
-
4.
مجلة:بانک و اقتصاد»شهریور 1382 - شماره 37 (4 صفحة - من 60 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:نرخ ارزارزبازار نوظهوربازارسرمایه