کلمة المفتاح برنامه راهبردی صنعت غذایی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1396 - شماره 51 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 88 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندتمایز برندرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ موتمنی، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ زارعی، عظیم ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 13 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری بازاریابیرقابت پذیری برندفرصت طلبی فناورانهبرنامه راهبردی صنعت غذایی