کلمة المفتاح برندسازی رسانه / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زارع، حسین ؛ حامی، محمد ؛ سلیمانی تپه سری، بهاره ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، وحید ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برند سازی رسانهبرنامه تلویزیونی ورزشیچارچوب برندسازی برنامهای
-
2.
مؤلف : معما، پوریا ؛ قنبری، سعید ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اردیبهشت و خرداد 1396 - شماره 30 و 31 (7 صفحة - من 71 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:سازمان رسانه ایتعمیم برندبرندسازی رسانهتعمیم برند رسانه ای
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت رسانه 1 |
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |