کلمة المفتاح بستر تجارت اجتماعی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه، دکتر محمد ؛ مؤلف : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 140 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)