کلمة المفتاح ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اینترنتی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شجاعی، شیوا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1399 - شماره 32 (25 صفحة - من 245 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اینترنتیﻣﯿﺰان اﻣﮑﺎن دﺳﺘﺮﺳﯽ اﻃﻼﻋﺎﺗﯽﺟﻬﺖ ﮔﯿﺮی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽرﺷﺪ ﺑﺎزارﻫﺎی ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |