کلمة المفتاح جذابیت شخصیت برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : محبی، عادل ؛ شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی برندجاذبه تبلیغاتیجذابیت شخصیت برندبرنامه 90کیفیت ارتباطوفاداری برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)