کلمة المفتاح خانواده اجتماعی تدریس / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : افکانه، صغری ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1388 - شماره 14 (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:هدف ازانجام پژوهش حاضرشناخت ومعرفی الگوهاوروش های فعال تدریس بـه منظـوربهره گیـری اسـتادان دانشگاه برای ترغیب دانشجویان به مطالعه کتاب های درسی می باشد.جامعه ی اماری این پژوهش رادانشجویان رشته علــوم انســانی دانشــگاه آزاداســلامی تشــکیل مــی دهدکــه ازمیــان آنــان ٥٤٠نفربــه روش تصــادفی انتخــاب شــده اند.ابزارپژوهش شامل یک پرسشنامه محقق ساخته است که بخانواده اجتماعی تدریسخانواده سیستم های رفتاری )می باشد.نتـایج بـه دسـت آمـده ازآمارتوصیفی وهمچنین آزمون tنشان می دهدازمنظردانشجویان بهره گیری ارالگوهای تـدریس وروش هـای فعـال درایجادانگیزه دانشجویان وهدایت آنان به مطالعه کتاب موثرخواهدبود. مطالعه کتابروش های تدریس ٢تدریسروش تدریسپردازش اطلاعاتروشبـهتـدریسدانشجویانکـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة نوآوری های مدیریت آموزشی 1 |