کلمة المفتاح خدمات متقابل / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مژدکانلو، داود ؛ كاتب مسؤول : بلوچی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 22 (جلد دوم) (13 صفحة - من 82 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:خدمات متقابلکیفیت وب سایتکیفیت اطلاعاتقابلیت استفاده
-
2.
مؤلف : بستانی، قاسم ؛
مجلة:پژوهشهای تعلیم و تربیت اسلامی»تابستان 1390 - شماره 7 (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:قرآننحوخدمات متقابلتعاملاتقرائت ها
-
3.
مؤلف : خواجه سروی، غلامرضا ؛
مجلة:مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی»زمستان 1382، سال هفتم - شماره 4 ISC (26 صفحة - من 169 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:دینایراندموکراسیمردمسالاریخدمات متقابلسیاسیاسلامیخدماتمردممشروطیتانتخابات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهشهای تعلیم و تربیت اسلامی 1 |
مجلة مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی 1 |