کلمة المفتاح خودکار سازی در بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خجسته پور، دانیال ؛ کشاورز، رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیتجربه مشتریخودکار سازی در بازاریابیشخصی سازی در بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)