کلمة المفتاح دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صیدی، مریم ؛ کاشانی وحید، لیلا ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ کاکابرایی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : افروز، غلامعلی ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1401 ، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داونتعاملات ارتباطیحل مسئله خانوادهمحور
-
2.
تاثیر آموزش متون خواندن کاربردی بر دقت، سرعت و درک مطلب خواندن دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون
مؤلف : صادقی سیاح، علی ؛ افروز، غلامعلی ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ غلامعلی لواسانی، مسعود ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1396، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 65 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلب خواندنخواندن کاربردیدانشآموزان آهستهگام با نشانگان داوندقت خواندن و سرعت خواندن
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة توانمند سازی کودکان استثنایی 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)