کلمة المفتاح دانش آموزان اهمالکار / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سادات محسني تكيه، ميترا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»پاییز 1402 - شماره 61 (30 صفحة - من 193 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای انگیزشیاشتیاق تحصیلیرفتار حمایتی معلمدانشآموزان اهمالکاراشتیاق تحصیلی دانشآموزاندانشآموزاناهمالکاریاضطراب
-
2.
مؤلف : زال جارچلو، سپیده ؛ کیانی، قمر ؛ حجازی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : انتصار فومنی، غلامحسین ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»پاییز 1400 - شماره 53 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتراهبردهای خودتنظیمیسرزندگی تحصیلیدانش آموزان اهمال کارآموزش راهبردهای خودتنظیمیدانشآموزاناهمالکاریآزمونپژوهش
-
3.
مؤلف : محمدزاده، مریم ؛ بختیارپور، سعید ؛ جوهری فرد، رضا ؛ كاتب مسؤول : افتخار صعادی، زهرا ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»بهار 1400 - شماره 89 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 86 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مشغولیت تحصیلیدانش آموزان اهمال کارکنترل آگاهانه تحصیلینیازهای بنیادین روان شناختی دانش آموزان در مدرسهدانش آموزان اهمال کار, کنترل آگاهانه تحصیلی, مشغولیت تحصیلی, نیازهای بنیادین روان شناختی دانش آموزان در مدرسه
-
4.
مؤلف : کابینی مقدم، سلیمان ؛ حجازی، مسعود ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : انتصار فومنی، غلامحسین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»زمستان 1398 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:سرزندگی تحصیلیوجدان تحصیلیآموزش راهبرد یادگیری خودگردانآموزش راهبرد یادگیری کمکخواهیدانشآموزان اهمالکار
-
5.
كاتب مسؤول : کابینی مقدم، سلیمان ؛ مؤلف : انتصار فومنی، غلامحسین ؛ حجازی، مسعود ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 191 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:سرزندگی تحصیلیکمکخواهیراهبرد یادگیری خودتنظیمیاشتیاقتحصیلیدانشآموزان اهمالکار
-
6.
مؤلف : کابینی مقدم، سلیمان ؛ انتصار فومنی، غلامحسین ؛ حجازی، مسعود ؛ اسدزاده، حسن ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1397 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 171 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:سرزندگی تحصیلیوجدان تحصیلیدانش آموزان اهمال کارآموزش راهبرد یادگیری خودگردان
-
7.
مؤلف : فیضی منش، بهزاد ؛ یار احمدی، یحیی ؛ گوران، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 36 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیراهبردهای خودتنظیمیمسئولیت پذیریحل مسالهدانش آموزان اهمالکارآموزش راهبردهای یادگیریآموزش مهارت حل مساله
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)